מיתוג לעסקים קטנים -כך עושים זאת נכון

[whatsapp]

אין ספק שמיתוג חשוב לעסקים קטנים בדיוק כמו שהוא חשוב לחברות הגדולות במשק. לעיתים

המילים מיתוג נחשבת לגדולות ומפחידה לבעלי עסקים קטנים ורבים מהם מתרחקים מהפעולה

הכל כך הכרחית הזו כמו אש לוהטת. האמת היא שפעולות מיתוג לא חייבות להיות יקרות ומסובכות

ובמאמר הבא אנו נדון במספר פעולות פשוטות ונוחות שתוכלו לבצע מבלי לנפח את חשבון ההוצאות

של העסק.

שיטות למיתוג עסקים קטנים

להלן מספר שיטות למיתוג ושיווק שישדרו על אמינות העסק ויחדרו אל תת-המודע של הלקוחות.

ניהול דפים ברשתות חברתיות

אין ספק שהאינטרנט הוא היום ערוץ המדיה החשוב ביותר עבור עסקים קטנים.חשוב להבין

שהיום הכל קורה דרך המסך הקטן ויש לכם הזדמנות למתג את עצמכם כמומחים בתחומכם

ולפרסם את ההצלחות והפעילות הענפה שלכם בדפי פייסבוק ואינסטגרם בצורה חינמית

לחלוטין. השקיעו בפוסטים,סטוריז,תיוגים ותזכרו שלא משנה באיזה תחום אתם עוסקים,אתם

תמיד יכולים לשתף מידע רלוונטי לאנשים ולמתג את עצמכם כמומחים בתחומכם

מתנות ממותגות ללקוחות ועובדים

אחת הדרכים הזולות והאפקטיביות למיתוג עסקים קטנים היא באמצעות מוצרי פרסום עם לוגו

העסק. את המוצרים שתבחרו למתג תוכלו להפיץ במגוון רחב של אירועים וכנסים ועלותם אינם

גבוהה. מחקרים הראו שאנשים זכרו מותג מסויים אשר ממנו קיבלו מוצר בחינם ב80% מהמקרים.

דבר שהוכח כיעיל יותר אפילו מפרסום בטלוויזיה או ביוטיוב! המתנות לא צריכות להיות יקרות,תוכלו

להשתמש גם במתנות קטנות וזולות על מנת להיכנס אל תת המודע של הלקוח ולהשיג את אמונו.

את המתנות הנהדרות הללו תוכלו לחלק בכנסים בתערוכות ,מתנות לחגים , אירועי חברה ועוד.

המלצות ו"קייס סטאדיז"

בעלי עסקים לא מעריכים מספיק את החשיבות של המלצות וביקורות מלקוחות.בעידן האינטרנט, 85%

מהצרכנים עושים חיפוש גוגל על מוצר/שירות לפני שהם רוכשים ממנו ואין ספק שכאשר אתם דואגים

לבקש המלצות כנות מלקוחות רכשו ממכם מוצר או שירות אתם תשדרגו את אמינות העסק ובכך

תוכלו להגדיל המרות ועסקאות. גם הרשתות החברתיות עליהן דיברנו קודם הם דרך מצוינת

לבקשת המלצות. בקשו מחברים ולקוחות לפרגן לכם,זה לא עולה להם כסף והם ישמחו לעשות זאת!

קייס סטאדיז זה בעצם היכולת שלכם להעצים את ההצלחות שלכם ולעשות מהם "שואו". כיום קיימת

תחרות בריאה ברוב התחומים ואין ספק שאתם צריכים להבליט את עצמכם ולהראות את החוזקות

שלכם בכל הזדמנות. הייתה לכם הצלחה שתוכלו לחשוף בציבור? לקוחות פרגנו לכם באופן אישי?

אל תתביישו לפרסם את זה ברבים כי מגיע לכם!

סיכום