איך לפרסם עסק חדש?
למזלנו, אנו חיים בעידן האינטרנט וכיום השיווק לא מסתכם רק בחלוקת פליירים ופרסום מודעות בעיתונים. כיום, קיימות פלטפורמות עם מליוני משתמשים שאנו יכולים להשתמש בהן לצורך שיווק העסק:
- שיווק בפייסבוק ורשתות חברתיות אחרות – רשתות החברתיות תפסו חלק נכבד בחיינו וחבל שלא נשתמש בהן לצורך פרסום העסק. פתחו עמוד עסקי בפייסבוק ופרסמו סטטוסים מעניינים שימשכו לקוחות פוטנציאלים. כמו כן, בזמן שהינכם מתרכזים בפייסבוק, אל תשכחו לגבי שיווק בטוויטר ואינסטגרם.
- שיווק בגוגל – בנוסף לרשתות החברתיות, ניתן לשווק את העסק במנוע החיפוש. עליכם לעשות סקר שוק ולהבין מה הלקוח שלכם מחפש ולפי איזה מילות מפתח, לאחר שתבדקו זאת, תוכלו לקדם את המילות מפתח הללו באמצעות קידום אורגני (לקדם את אתרכם באופן טבעי) או להיעזר בקידום ממומן בהתאם לתקציב הקיים.
ערוצי שיווק באינטרנט המתאימים לתקציב נמוך של עסק קטן
כמו שציינו מקודם, אם הינכם עסק חדש ואין ברשותכם תקציב ענק להשקיע בפרסום של העסק והשירותים שלכם, אנו ממליצים להשתמש בפלטפורמות שזמינות לכולם וניתן לקדם בהן את העסק, גם עם תקציב צנוע.
- שיווק ברשתות חברתיות – הדרך הטובה ביותר לפרסם את העסק באופן כמעט חינמי, היא להשתמש ברשתות החברתיות. באמצעות שיווק בפייסבוק או שיווק באינסגרם, ניתן לפרסם תמונות מעניינות שימשכו את הגולשים ויגרמו להם לעשות שיתוף. כמו כן, ניתן להיעזר בגוגל אדוורדס ותמורת תקציב שתקבעו מראש, להציג את המודעות של העסק שלכם בערוצים שונים.
- קידום אתרים אורגני – קידום אתר אורגני ניתן לבצע באופן עצמאי או עם איש מקצוע שידאג לבצע את הפעולות הנכונות על מנת לקדם את אתרכם במנוע החיפוש באופן טבעי
- שיווק במייל – שיטה זו נחשבת לישנה לעומת שיווק ברשתות החברתיות, אך הינה אמינה ועובדת מעולה משום שאנשים רבים בודקים את תיבת המייל שלהם באופן קבוע ואם תצליחו לעניין אותם באמצעות הודעה ששלחתם אל רשימת התפוצה שלכם, הדבר יגדיל את מעגל הלקוחות של העסק.